اخم به کمدی‌های سخیف تاکتیک جشنواره فجر یا راهبرد سینما!

اخم به کمدی‌های سخیف تاکتیک جشنواره فجر یا راهبرد سینما!

اتفاقی که از چند روز پیش از اعلام اسامی آثار راه یافته به جشنواره سی و هفتم فیلم فجر افتاد این بود که عده‌ای از فیلمسازانی که آثار آن‌ها اغلب به عنوان فیلم‌های صرفا تجاری سینما مطرح هستند به طور داوطلبانه از حضور در جشنواره اعلام انصراف دادند. کمی قبل‌تر کمال تبریزی سلطان بازاری‌ساز‌های این سال‌های سینمای ایران که ظاهراً پرهزینه‌ترین فیلم سال‌های اخیر سینمای ایران را نیز با عنوان «ما همه باهم هستیم» با بریز و بپاش‌های نجومی ساخته است، پیشنهاد کرده بود که فیلمسازان برای بی‌حاشیه ماندن فیلم‌هایشان از ارائه آن به جشنواره فجر خودداری کنند.

_

ادامه خبر : لینک

شرکتهای گروه سرمایه گذاری تجارت خاورمیانه